Τετάρτη, 20 Νοεμβρίου 2013

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΩΝ ΑΠΕΡΓΩΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΩΝ ΑΕΙ


Την Δευτέρα 11-11, ο υπουργός παιδείας, πραγματοποιώντας τις απειλές του ενάντια στους διοικητικούς υπαλλήλους των πανεπιστημίων έστειλε σε πειθαρχικό όσους υλοποιώντας την απόφαση της γενικής τους συνέλευσης, και ασκώντας το δικαίωμά τους στην απεργία δεν απογράφηκαν. Αλλά προφανώς στην κοινοβουλευτική "δημοκρατία" δεν υφίσταται ούτε το δικαίωμα στην απεργία. Η κυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ διώκει όσους δεν υποτάχθηκαν, δεν υπέγραψαν αυτοβούλως την απόλυσή τους και επέλεξαν τον δρόμο της αξιοπρέπειας και του αγώνα. Με βάση την παραπομπή τους σε πειθαρχικό αυτοί οι εργαζόμενοι τίθενται και αυτοδίκαια σε αργία. Έτσι, η κινητικότητα και η διαθεσιμότητα, η οποία προσπαθούσαν να μας πείσουν ότι είναι εργαλείο για την δίωξη των επίορκων, γίνεται χωρίς προσχήματα εργαλείο για συνδικαλιστικού τύπου διώξεις, διώξεις δηλαδή όσων αγωνίζονται απέναντι στην πολιτική αυτή.

Η κυβέρνηση σε μια νέα επίδειξη αυταρχισμού απειλεί με επέμβαση της αστυνομίας μέσα στον χώρο του πανεπιστημίου και συλλήψεις όποιων(εργαζόμενων, φοιτητών) «παρεμποδίζουν» την «πρόσβαση» στα μαθήματα. Να που οδηγεί η κατάργηση του πανεπιστημιακού ασύλου: σε συλλήψεις όσων εργαζόμενων ή φοιτητών υλοποιούν τις αποφάσεις των συλλόγων τους. 

ΤΟ Ο.Τ. 150 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΧΩΡΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΥ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΠΑΡΚΙΝΓΚ


Η δρομολόγηση κατασκευής υπόγειου πάρκινγκ στο Ο.Τ. 150 σε συνδυασμό με την εφαρμογή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης σε μια ιδιαίτερα εκτεταμένη ζώνη του κέντρου της πόλης από τη δημοτική αρχή, αποτελεί συνέχεια της πρότασης της προηγούμενης δημοτικής αρχής, ακόμα και με τις όποιες διαφοροποιήσεις. Η ουσία παραμένει ίδια και το ερώτημα τίθεται συνολικά για το ποιες είναι οι προτεραιότητες στη δύσκολη οικονομική και κοινωνική συγκυρία της κρίσης και ποια αναγκαιότητα ακριβώς εξυπηρετεί η κατασκευή ενός τέτοιου έργου.


ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΑΡΚΙΝΓΚ…ΠΑΡΚΙΝΓΚ

Την ίδια στιγμή που και η ίδια η δημοτική αρχή θέτει το ζήτημα των περικοπών στους τακτικούς πόρους των ΟΤΑ, την κάθετη πτώση των εσόδων, και της συνολικής χειροτέρευσης της οικονομικής κατάστασης, αποτελεί πραγματική αντίφαση η επιλογή ενός τέτοιου έργου για την πόλη μας.

Την ίδια στιγμή που ανακύπτουν τεράστια ζητήματα καθημερινής επιβίωσης εν μέσω κατάρρευσης, περικοπών και υπολειτουργίας των κοινωνικών δομών, πως ιεραρχείται τόσο ψηλά η κατασκευή ενός τέτοιου έργου και μάλιστα με προϋπολογισμό 8.800.000 ευρώ;

·   Για ποιο λόγο να εμπλακεί ο δήμος σε μια διαδικασία μακροχρόνιου τραπεζικού δανεισμού (6.160.000 ευρώ με χαμηλότοκο δάνειο μέσω του προγράμματος JESSICA, και 2.640.000 ευρώ με ιδία κεφάλαια ή μέσω κανονικού δανεισμού) , σε μια περίοδο που τα οικονομικά των ΟΤΑ βαράνε κόκκινο, ενώ κυβέρνηση και τρόικα καραδοκούν μέσω του οικονομικού παρατηρητηρίου για τους ΟΤΑ, για την επιβολή σκληρών αναπροσαρμογών με εκποιήσεις δημόσιας περιουσίας και αυξήσεις δημοτικών τελών και φόρων;

·   Τι θα σημάνει για τους κατοίκους της πόλης η παράλληλη εφαρμογή συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης, αν όχι άλλο ένα καθημερινό χαράτσι ειδικά για όσους εργάζονται, είτε σταθμεύουν στην ευρύτερη περιοχή του κέντρου, προκειμένου να μεταβούν στην εργασία τους με άλλο μέσο;

·   Τι διασφαλίζει σε μια τόσο ρευστή οικονομική κατάσταση, τόσο την περάτωση ενός τέτοιου έργου όσο και την μακροχρόνια αποπληρωμή των παραπάνω δανείων, και τι θα γίνει αν το όλο εγχείρημα «πέσει έξω»;